weer een verhaaltje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu weer een verhaaltje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

weer een verhaaltje

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

05 Mei 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba!

Daar ben ik weer ik zal nu maar even een verhaaltje plaatsen want ik maak zoveel mee hier dat ik het anders dadelijk niet meer weet..

Nou om te beginnen vorige week vrijdag zoals ik al had verteld zou ik de excursie mee gaan doen. We zijn smorgen eerst opgehaald met de jeep we zouden er 3 uur in zitten onderweg een aantal keren gestopt om mooie foto's te maken en schildpadden te bekijken!:D ik heb ze gezien grote maar ook hele kleine schildpadden en helaas niet alleen maar schildpadden gezien wat zitten daar veel enge beesten. Op een gegeven moment waren we aan het rijden en reden we langs een boom af wat denk je valt er een groot beest op mijn been van schrik sloeg ik dat ding weg bij de man naast mij in zijn nek:O heb ik weer hoor maar de jeep werd gestopt en het beest werd weer in het bos gezet.Uiteindelijk na een aanta uren rijden zijn we op de boot gestapt we zijn bij een aantal baaien gestopt en heb ontzettend mooie stranden gezien we hebben heerlijk liggen zonnen tot de zon ineens weg ging en het aardig donker werd hadden wij weer want wij zouden nog gaan paardrijden. als het te hard zou regenen zou het niet door gaan.. helaas het stopte.
Dus door naar de paardenmanege. We moesten nog even gaan zitten en kregen nog wat info te horen ondertussen zagen we de paarden al aankomen nou we hadden er al meteen geen zin meer in:O ik had weer het geluk dat ik op het grootste paard moest nou geloof mij ik had schrik. We zouden eigenlijk een uur gaan lopen maar niemand zag het echt zitten dus gelukkig werd het korter:D
Nou eenmaal op dat paard.. de instructeur ging heel de tijd in galop en dat verrekte paard van mij dus ook, ik vond het helemaal niks en was blij dat ik na 20 min van dat paard af was, de pony's vroeger op de kermis was leuk maar ik ga nooit meer op een paard.

Verder ben ik nog meegeweest naar hotelbezoeken en ben ik gister mee naar de luchthaven geweest, Morgen is mijn vrije dag ik ga heerlijk na de hamam toe en smiddags naar het strand gelukkig is het hier rond de 30 graden dus ik vermaak me wel:D savonds gaan we met reisleiding uiteten en gaan we met ons team opstap Gezellig dus!!:D

Vrijdag hebben we een etentje in een luxe hotel in icmeler met het consulaat en savonds ga ik gezellig naar de Turkse avond:D

Zaterdag ga ik mee naar de luchthaven en mag ik voor het eerst in mijn pak mee!:) spannend...

volgende week zal het echt gaan beginnen dinsdag komen de meeste gasten aan en vanaf woensdag zal ik alle bezoeken alleen gaan doen.
Tot die tijd nog maar even genieten en alle tekst die ik kan gaan vertellen tijdens de transfers uit mijn hoofd gaan leren..

Ik vind het leuk dat jullie allemaal berichten achter laten is erg leuk om allemaal te lezen!

Tot de volgende keer
Kus Xx ashley


  • 05 Mei 2010 - 20:56

    Sharon:

    hee ash,
    heb jij toch even geluk zeg, het kleinste meisje mag op het grootste paard.
    haha wel fijn dat je leuke dingen meemaakt, en dat je morgen lekker in de zon kan gaan liggen. ik wil het hier ook wel proberen maar denk dat ik dan al snel nat word van de regen.
    Ik spreek je heel snel weer, en hoop dat je lekker geniet morgen van je vrije dagje!
    xxxxxx
    Sharon

  • 05 Mei 2010 - 20:59

    Regina:

    hey meid, ik lees dat jij je eigen prima vermaakt!!! en dat je het paard rijden niks vind.. wel jammer natuurlijk.. jij maakt het toch ook allemaal mee he... ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan als je het alleen gaat doen maar dat gaat jou wel lukken!! heel veel plezier verder!!!
    groetjes xxx Regina

  • 05 Mei 2010 - 21:00

    Thom:

    heey lief

    het kan ook niet anders dan dat jij een beest op je schoot krijgt he :) haha maarja die beesten voelen dat gewoon aan dat jij zo'n dierenvriend bent .
    heb een kwartier lang gelache toen je belde na het paardrijden wat een elende allemaal he ;)
    is het trouwens traditie daar om elke week te gaan uiteten ofzo in je vorige verhaal ging je al uiteten en nu weer , je hebt het maar goed daar he (gelukkig)
    nou schatje veel plezier morgen op stap en succes met het luxe etentje , geniet ervan schat en dan zie ik je over 84 dagen :) klinkt sneller dan 3 maanden he haha xxx loveyou moppie xxx

  • 05 Mei 2010 - 21:17

    Mama,papa,quinty:

    hahahahahahha,dat is ook echt niks voor jouw he paardrijden en dan krijg je ook nog zon grote....ik wil daar wel fotos van zien natuurlijk he!!Je bent een bezige bij lees ik wel,leuk om te lezen dat het je zo goed gaat en dat je het zo na je zin hebt(op paardrijden a dan).Het weer hier is zoooooooo afschuwlijk dat ik het liefst het vliegtuig pak en naar je toe kom,maarja helas gat dat niet.Nou en dan eindelijk je prachtige pak aan as zaterdag zal je nu wel mooi staan nu je bruin geworden bent.Nou meid,goed op jezelf passen daar en tot op de msn schat.Ohja wij zijn super mega trots op jou!!Love you voor eeuwig en altijd,dikke kus van papa,mama en je zusje Quintyxxxxxxxx

  • 05 Mei 2010 - 21:39

    Henriette:

    Merhaba Ashley.
    Jeetje meid wat heb ik gelachen toen ik je verhaal las! Ik zag het zo allemaal voor me hahaha.
    Maar ik ben blij te lezen dat je het heel erg naar je zin hebt daar :-) Ik hoop dat je ook een foto plaatst in je pak. En ik weet zeker dat het je leuk zal staan hoor!
    Verder wil ik je ook alvast heel veel succes toewensen volgende week als je alle bezoeken alleen moet gaan doen. Maar, jou kennende, gaat dat je zeker lukken.
    Groetjes, Henriette xxx

  • 05 Mei 2010 - 22:06

    Deeetentjes Xxxxxx:

    Heey moppie ..
    Wat gaaf om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt heerlijk gewoon en wat maak je toch veel leuke dingen mee geniet er van meis...
    Ja wat is het toch fijn he internetten msn wat was het fijn om vasn de week ff je snoetje te zien op de cam deed ons echt goed en heb je al post gehad ? ....
    Nou moppie ga je goed blijf goed uitkijken en goed voor je zelf zorgen en heopelijk heb je eerdags ook een dagje voor je zelf meid heb je hard verdiend ben super duper trots op oe he da witte ..... nou schat tot snel dikke xx van ons allen hier love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Mei 2010 - 05:22

    Petje En Astrid:

    Hoi Ashley

    Wat spannend dat het volgende week het echte werk gaat beginnen . geniet nog even van het mooie weer want hiet is het niet veel met het weer . En let op de enge dieren he hihi zou ook niks voor ons zijn

    groetjes de heeskes

  • 06 Mei 2010 - 07:17

    Roel En Linda:

    Hai Ashley,

    Leuk verhaal! Ik zie het allemaal zo voor me :)
    Spannend dus, volgende week alles zelf gaan doen! Succes ermee!

    Groetjes Roel en Linda

  • 06 Mei 2010 - 09:32

    Suus:

    hee ashley..
    wat ben ik jaloers op jou zeg,dat je daar zo'n geweldig weer hebt!!vandaag schijnt de zon hier,maar warm is het niet en later vandaag krijgen we ook regen :S
    ik ben super blij te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar,was toch even afwachten he..
    ik wens je voor volgende week heeeeeeeeeel veel suc6,maar ik weet zeker dat je het kunt!!

    veel liefs suus

  • 06 Mei 2010 - 09:45

    Lisanne:

    Heee gek!

    Whahaha, ik lees weer met een glimlach jou verhaal.
    Hier natuurlijk even mooi weer als altijd ;)
    Heeeeel veel succes met je eigen verhaaltje, wanneer je dingen alleen mag gaan doen. You can do it! Jij lult alles wel aan elkaar :d
    Kusss

  • 06 Mei 2010 - 10:41

    Kees En Yvonne:

    hee meisje
    eindelijk een vrije dag voor jou, geniet er maar lekker van en we horen wel hoe de hamam was, lijkt me heerlijk!!
    ben benieuwd hoe je eerste dag officieel in pak en al zal verlopen, maar dat zal vast goedkomen, kijk al uit naar je verhalen hierover,want jou kennende maak je vast weer iets geks mee hahahaha
    ben gisteren met thom naar de stad geweest, nu snap ik waarom jullie altijd zo laat gaan hahahaha heb uren in de winkels staan wachten tot meneer een keuze kan maken hahahaha maar was wel gezellig
    hoop je snel weer op msn te spreken
    liefs en een dikke kus van ons xxxxxx

  • 06 Mei 2010 - 12:14

    Oma En Opa:

    Oef. dat is nog eens wat. Ga je stage lopen, kom je midden in een avonturenfilm terecht, en dan ook nog onder ideale omstandigheden. Leuk en spannend, ook voor ons. Nou geniet er nog maar lekker van, en de volgende keer vraag je of je niet op een ezel of kameel mag rijden, is veel leuker dan op een paard. Groetjes en xxxx Oma en Opa

  • 06 Mei 2010 - 12:36

    Amy:

    heey ashley

    je maakt ook weer eens iets mee ik zie het eigenlijk al helemaal voor me meisjee ik hoop dat je veel plezier maakt daar en met leuke verhalen en fotos terug komt

    ik hoop je daarna nog snel een keer te zien om alles te horen van jou

    geniet van je vrije dag en maak er iets van

    Liefs amy

  • 06 Mei 2010 - 15:00

    Gwen:

    heee lieverd,
    wat leuk dat je hebt paard gereden hahaha:p.
    maar goed dat ik er niet bij was met da beest, bahh:P hahaha.
    lekker zeg 30 graden:D hier is het niet veel, veel te kou!!
    nou zo te horen horen heb je het goed na je zin met die luxe etentjes, ben jaloers.
    als je woensdag begint zal ik savonds aan je denken als ik een borrel neem haha:P maar ik heb je voor die tijd nog wel gesproken.
    baal er zo van dat je er niet bij bent op me verjaardag:( maar dat halen we wel weer in als je thuis bent.
    als me overbuurvrouw oma is dan ben jij terug, dus als ik het zo bekijk gaat het sneller haha:P
    nou nog veel plezier Schatt en ik spreek je snel
    groetjess Frans, Gwen
    xxx

  • 06 Mei 2010 - 20:21

    Meggie:

    hey meid,

    wat een leuke verhalen zeg!! je maakt echt vanalles mee. ik wens je veel succes als het volgende week allemaal ECHT gaat beginnen. enne, stuur je een klein beetje zon op. tis hier zo brrrrrrr koud!!
    gr e en knuffel van ons allemaal xxxxx

  • 07 Mei 2010 - 09:19

    Lenneke:

    Hey Ashley!

    Oh wat klinkt het daar toch allemaal super! Ik ben ondertussen ook nog 8 daagjes naar Turkije geweest maar dan naar Alanya! En die Hamam is echt heerlijk... wel echt grappig want je wordt door van die mannen gescrubt en gemasseerd enzo:O waaah!
    Ik wens je heel erg veel succes daar! en geniet ervan!! Want hier is het echt verschrikkelijk weer(A) 10 graden en het regent :(

    Have fun!

    liefss Lenneke Xx

  • 07 Mei 2010 - 17:32

    Opa En Oma Volleman:

    Ik zit hier bij jouw moeder want ik heb het in mijn vinger hahahha!!Verder gaat alles goed je moeder heeft jou verhaal voorgelzen.Nou is mijn 60e jaar om en nu begin ik aan mijn 70ee jaar!!de groeten van opa piet en oma cake xxx

  • 08 Mei 2010 - 16:23

    Ellen:

    hee meisje fijn om te lezen dat jij je eigen al goed gesetteld hebt daar geniet van deze geweldige tijd
    .jij hebt in ieder geval al het zonnetje op je bolletje hier is het gewoon koud we hebben allemaal de kachel aan staan van yvon hoor ik altijd hoe het met jou gaat dus wij zijn goed op de hoogte je krijgt heel veel groetjes van chris robin anouk en berry

  • 09 Mei 2010 - 08:39

    Ome Jan En Tante Bel:

    Hoi Ashley
    Leuk om die verhalen van je te lezen.
    Zoals je het allemaal vertelt moet de tijd wel om vliegen.
    Je heb in je eerste 2 weken al heel wat beleeft.
    Wij blijven je verhalen volgen en geniet er maar van.
    Veel succes als volgense week je echte werken gaat beginnen,maar dat zal wel lukken.
    Groetjes en een knuffel
    ome Jan en tante Beli

  • 10 Mei 2010 - 14:40

    JOY:

    I MISS YOU:(

  • 16 Mei 2010 - 18:58

    Wen:

    Mis je lieve ashley:(

  • 16 Mei 2010 - 20:19

    Michael Walravens:

    hoi ashley

    wat fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt. maar wat vliegt de tijd toch, voor je het weet ben je weer terug:) nou en geniet er nog maar van he meid, en niet te lang in die zon blijven he;)nou ik spreek je nog dikke knuff van mij....

    lieve groetjes michaelXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 19531

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: