Luchthaven - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Luchthaven - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Luchthaven

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

02 Juni 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba!

Daar ben ik weer even met snel een verhaaltje tussendoor!
Afgelopen dagen lekker rustig gehad.

Om te beginnen zondag ik heb een klein deel van de grote info meegedaan.. het zal er toch een keer van moeten komen dat ik die ook mee ga doen nou het ging gelukkig allemaal goed en hopelijk kan ik snel de rest van de info ook mee gaan doen kunnen we tenminste een keer gaan afwisselen nou zoals gewoonlijk smiddags naar kantoor en daarna de hotelbezoeken ook was het afgelopen zondag de verjaardag van Jaap dus zijn we lekker in de haven gaan eten ik had een heerlijk stukje gegrilde zalm! Maandag ook een heerlijk dagje gehad eerst tot half 3 gewerkt en daarna heerlijk na het strand gegaan nou de eerste keer in bijna anderhalve maand dat ik hier ben dan heb ik het wel even verdient dacht ik zo haha gister ben ik na de luchthaven geweest en is de dag zo voorbij
Vanmorgen moest ik ook weer na de luchthaven en eindelijk mocht ik een keer gasten wegbrengen die naar eindhoven zouden vertrekken:D Ons mam zei gister nog zitten er bekenden bij, nou zover ik weet niet..Ik ga de gasten bij Pineta Park ophalen en ik zie daar gasten staan die ik ken:D leuk om dan bekenden tegen te komen,ook zaten er mensen in de bus die een paar straten verder wonen dus vond het leuk om ook een keer andere vluchten te doen dan alleen maar de amsterdam vluchten helaas kreeg ik wel weer een vliegtuig vol nieuwe gasten uit amsterdam binnen. Nou geloof mij dan heb ik liever gasten die vanuit eindhoven komen:)
Nu ben ik even lekker thuis en ik ga zo weer mijn hotelbezoeken doen dus ben als het goed is rond 7 uur weer thuis! De dagen zijn nu niet meer zolang als eerst,nu werk ik nog ongveer 10 uur per dag in ieder geval beter dan bijna 14 uur maar alles komt goed!
Verder gaat alles goed hier met mij en ik vermaak me nog steeds prima!:D MOrgen ben ik lekker vrij en ik denk dat ik een keer heel de dag op het strand ga liggen moet ook een keer kunnen haha
tot het volgende bericht!

Xx ashley

Ps is krijg steeds meer kaarten binnen erg leuk vooral blijven sturen want mijn muren zijn nog lang niet vol haha xx

  • 02 Juni 2010 - 13:08

    Roel En Linda:

    Hai Ashley,

    Fijn dat je niet meer zo'n lange dagen hoeft te werken! Geniet lekker van het strand morgen!

    Groetjes Roel en Linda

  • 02 Juni 2010 - 15:37

    Mam,pap En Je Zusje:

    ohhhhh wat een toeval he,en ook nog mensen die zowat bij ons om de hoek wonen hahhaah.Ik had je smsje gekregen.En inderdaad zo hebben we het er over en zo maak je het mee,wel leuk dan he om even bekende te zien.Het weer is hier gelukkig ook weer wat beter en van het weeekend wortd het hier ook 25 graden,dus kunnen we ook een keer lekker bruin worden.Nou moppie rust maar lekker uit op je vrije dag want dat heb je zeker meer dan verdient.Spreek je snel weer op de msn,love youxxxx van papa mamsie en je zusje xxxxxxx

  • 02 Juni 2010 - 16:13

    Opa En Oma:

    nou fijn te horen dat alles nog goed gaat. Zolang je je niet verveeld zal het allemaal wel meevallen. En als je steeds weer andere leuke dingen meemaakt, gaat de tijd snel. Mee en dan een dagje vrij, eens uit eten, lekker genieten aan het strand, wie maakt je wat. Hier gaat alles gewoon z'n gangetje. Eindelijk zijn de weersvooruitzichten goed. Knnen wij hier eindelijk ook eens genieten. WK-voetbal glaasje bier en een hapje, komt allemaal goed. Nou houd je haaks en tot de volgende keer. xxxxx Oma en Opa Doeiiiiiiiiiii

  • 02 Juni 2010 - 20:07

    Deeetentjesxxxxxxxx:

    heey lief bruin toppertje xxxx

    Wouw he he zo is da dat heb je zeker verdiend ja lekker op het strand genieten en even niks zo hoort het ook he meid als je vrij bent ook even lekker van je vrije tijd genieten ...Ja jullie mam vertelde al dat je grada en hakim had weggebracht dat is ook leuk zeg en iid geen beter volk als goei volk ha ha ha EINDHOVEN .....nou moppie blijf goed voor je zelf zorgen en blijf zo door gaan we zijn super duper tros op je dikke xxxxxxxxxxxxxxx love ya

  • 02 Juni 2010 - 20:39

    Henriette:

    De tijd gaat echt snel als ik er aan denk dat je nu al ruim 1 maand in Turkije bent.
    En ik vind het elke keer ook weer heel leuk om te lezen dat je het daar heel goed naar je zin hebt :-)
    Helaas zit het er voor mij dit jaar niet in om op vakantie te gaan maar anders had ik wel geweten waar ik deze keer heen zou gaan haha.
    Ik zou jou daar ook heel erg graag gezien hebben in je pakje. En een betere en leukere 'gastvrouw' had ik me ook niet kunnen wensen ;-)
    Nou meid, geniet van de tijd daar en ik kijk alweer uit naar je volgende bericht.

    Groetjes, Henriette xxx

  • 02 Juni 2010 - 20:47

    Je Mannetje:

    heey lieverd,
    gelukkig gaat het allemaal nog steeds goed met je en vind het fijn om te horen dat je het nog steeds goed naar je zin hebt. hier is het veel werken maarja de avonden zijn wel killend maar word gelukkig goed opgevangen door iedereen. nou schat bellen zullen we maar helemaal niet meer doen he ;)niet met mijn abbonnement tenminsten want dan moet ik nog meer werken en da word iets te veel :P
    nou schat hoop je heeeel snel weer te spreken . xxxxxxxxx je mannetje xxxxxxxxx

  • 02 Juni 2010 - 20:55

    Karin Vermeulen:

    Ha lieve Asley, je lieve moedertje had een super lief berichtje achtergelaten op sabines site ik liep er toevallig ook een paar dagen aan te denken op iets op jouw site te zetten dus bij deze als jullie maar weten dat we super super trots op jullie zijn en aan je berichten te lezen maar je het super goed en maak je vanalles mee maar jullie zijn echt meiden met ballen jullie lijken echt op jullie moeders hahah lieverd dit is het eerste berichtje van mij en zeker niet het laatste lieve groetjes van Karin mama van Sabine xx

  • 03 Juni 2010 - 19:27

    Frans En Gwen:

    heeee
    ge bent lekker aan het werk zie ik wel, fijn zeg dat je zo nu en dan lekker op het strand kan liggen!
    hier begint het nu ook wat beter te worden dus ge mag nog best wel wa meer zon opsturen hoor haha.
    nou zodra ik weer leuke fotootjes heb dan stuur ik ze weer op.
    dikke kuss van onss
    Frans en Gwen

  • 03 Juni 2010 - 20:43

    Greetje:

    Hoi Ashley,

    Fijn dat alles goed gaat met jou. Lijkt mij echt leuk werk, ondanks de lange dagen!! Je doet het goed!!! Geniet lekker van je vrije dag.

    Heel veel groetjes, Greetje en Bert.
    XXXX

  • 05 Juni 2010 - 12:33

    Yvonne:

    hé hé eindelijk de kans om even iets te zeggen, onze computer is nog steeds kapot maar martijn van de kapel heeft hem nu meegenomen om te maken dus als het goed is komt hij na het weekend weer terug
    thom is nu werken dus kan ik even gebruik maken van zijn laptop hahaha
    heb je lekker genoten van je vrije dag? het zal nu wel steeds drukker worden met de vliegtuigen uit nederland hé.
    wel leuk toch denk ik zo
    heb gister de hele dag en avond met sharon in de stad rondgelopen voor een galajurk poehoe, maaar we hebben er één gelukkig. nu nog schoenen en dan kan haar galafeest beginnen.
    natuurlijk maken we foto's die we naae jou kunnen sturen.
    nou meid tot het volgende berichtje maar weer
    liefs en een dikke kus van ons xxxxxxxxx

  • 09 Juni 2010 - 19:17

    Deb,Ill & Quantico:

    Hey lieve Ashley,

    Wat een avontuur he meid! Geweldig!!! Ik heb inmiddels al je reisverslagen gelezen en buiten de werkdagen van 14 uur (nu dan nog maar....10) ;-) is het toch wel SUPER :-)!!! Ik hoop dat je pap,mam je zusje en je mannetje niet te veel mist:-( al is dat natuurlijk wel normaal... Ik lees en zie wel dat je er erg van geniet, en dat is ook de bedoeling, haha. En dat leren...(sorry pap en mam) dat komt lekker ongemerkt op de tweede plaats he, hihihi.
    Quantico heeft een mooie tekening voor je muur gemaakt en hij zou nog een leuke foto sturen per mail. (Dat zij hij tenminste:"die,die,ja"!
    We denken vaak aan je en in de AH is het maar saai zonder jou! Maar goed de tijd heel, heel snel gaat zodat je snel weer hier in de buurt bent!!
    Nou lieve meid, geniet van alles, probeer af en toe iid lekker op het strand te gaan liggen en te relaxen! Wij zijn in iedergeval blij dat het zo goed met je gaat!!!
    Veel liefs en knuffels van Deb en Ill en een dikke kus van Quantico Xxxx Doei xxxX

  • 16 Juni 2010 - 11:10

    Kees:

    merhaba Ashley
    Nasilsin ik denk het wel goed heb gehoord dat het vorige week super was geweest met jullie mam en lis, ik heb de foto's op jullie mams hyves gezien en het zag er allemaal mooi uit ook bij de dolfijnen en trouwens jij ziet er ook goed uit hoor , nou meid zet hem op daar en ik schrijf wel weer een keer optum van kees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 19540

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: