Mijn eerste week - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

29 April 2010 | Turkije, Marmaris

Daar ben ik weer:)
Ik ben nu alweer bijna een week in Marmaris de tijd vliegt hier echt voorbij!
Heb deze week al 2 excursies meegedaan. Ik ben dinsdag naar Efeze geweest en woensdag heb ik Authentiek Turkije gedaan. We zijn toen ook na een moskee geweest en geloof het of niet ik had die hoofddoek op en ze dachten allemaal dat ik daar hoorde... fotos volgen snel:)
Vandaag hebben we een aantal hotels bezocht.. want er zijn weer nieuwe gasten.
Morgen is het een drukke dag ik ga samen met mijn team een jeepsafari doen daarna de marmaris boottocht en last but not least we gaan paardrijden:D 's avonds gaan we met alle reisleiding die op de bestemming zit uiteten in Rembrandt.. Gezellig dus!
volgende week zal een drukke week gaan worden zaterdag komen er namelijk weer een hoop gasten aan.
De vorige keer heb ik gezegd dat jullie mij allemaal leuke kaartjes foto's brieven kunnen sturen zodat ik mijn appartement een beetje gezellig kan maken en ik toch een beetje bij jullie kan zijn...
Mijn adres.

co-mail Ashley Volleman Marmaris
Postbus 20
7450 AA Holten

de post komt per koffer mee.:D

NOu dit was het dan wel weer voor vandaag ik ga lekker slapen! en iedereen een fijne koninginnenacht (die ik nu helaas mis:() en een fijne koninginnedag als ik op mijn paard zit zal ik aan jullie denken

Xx liefs ashley

  • 29 April 2010 - 19:20

    Linda En Roel:

    Klinkt leuk allemaal! Fijne dagen en succes met nieuwe gasten!

    Groetjes Roel en Linda

  • 29 April 2010 - 20:15

    Tante Jet:

    Hoi Ashley, leuk om het allemaal te lezen. Wij hebben in een hotel gezeten dat naast dat hele luxe hotel ligt tussen Marmaris Icmeler.

  • 29 April 2010 - 21:45

    Jos En Shenna:

    Fijn om te horen dat je je daar niet verveelt! Al weer bijna een week daar, dat gaat best snel! Heel veel plezier dan alvast voor morgen, dat zal een drukke dag worden! Als jij dan gewoon in het oranje al die excursies gaat doen, dan doe je toch nog een beetje mee aan koninginnedag:)
    Geniet er van en niet te hard werken daar he! Haha, het eerste kaartje van ons is in ieder geval onderweg!

    Kus van ons

  • 30 April 2010 - 08:52

    Papa En Mama:

    Hai meisje,wat fijn om te lezen dat je het zo goed na je zin hebt,ja en dat je het steeds drukker gaat krijgen dat is alleen maar fijn.En dat je gaat paardrijden zeg,wil ik wel fotos van zien hoor hahah.En die hoofdoek fotos moet je er ook echt op zetten hoor,we zijn zeer benieuwd!!Mama mist jouw wel super mega erg hoor,maar nog maar 172 dagen en dan ben je weer fijn thuis.Nou mijn allerliefste schatje,wij houden van ou,uitkijken,en heel,heel veel plezier!!!
    xxxxx van je papa en mamaxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 30 April 2010 - 09:03

    Quinty Je Zusje:

    heey zus van me...
    ik mis je heel erg en ik ben blij dat je het daar heel leuk en gezellig hebt.ik stuur zoveeel foto's op als ik kan en ik mis je mega erg.en ik hoop dat het half jaar snel voorbij gaat.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxje zusje Quinty.wij 4 ever

  • 30 April 2010 - 09:53

    De Eetentjes Xx:

    Heey moppie fijn om weer wat van je te lezen ..
    Ooh nou kan niet wachten naar die hoofdoeken foto ha ha ha nou wat gaaf zeg al die excursies lijkt me echt super om dat allemaal mee te maken meid en je wale of fame komt helemaal goed ze zijn hier druk bezig voor je ha ha ..
    En ja koninginne nacht balen vandaag is het weer echt niet zo de nacht is veel regen gevallen jammer voor de feestvierende mensen en nu is het gewoon koud bleeeeeeeeeeh goed inpakken als we dadelijk gaan maar een ding is zeker als we gaan proosten we er een op jou meid ok ..dikke xx van ons allen hier voor jou xxxxxx

  • 30 April 2010 - 10:41

    Meggie:

    hey, stuur je wat zon deze kant op want tis triest weer nu met koninginnedag. wat een leuke dingen heb je int verschiet, geniet ervan meid!! dus tis niet alleen werken hahahah.

    gr dk xx

  • 30 April 2010 - 16:54

    Kees:

    hoi meid, ik ben blij dat je je draai hebt gevonden hebt daar in Marmaris, ik hoop dat je niet zeeziek bent geworden want ik heb gehoord dat je daar een beetje huiverig voor bent nou meid ik wens je veel plezier nog werk ze met plezier gaat de tijd ook vlugger voorbij , en over dat hoofddoekje praten we nog wel een keer over. dikke kusvan mij

  • 30 April 2010 - 17:14

    Yvonne:

    zo wat jij daar allemaal al gedaan hebt doen de meeste mensen nog niet in een hele vakantie hahaha, maar wel fijn dat je je zo vermaakt.
    koningennedag zit er voor ons weer op, ondanks dat het weer niet echt mee zat was het toch wel weer gezellig
    nou lieverd ik wens je veel sterkte met de spierpijn morgen (van het paardrijden) hahaha
    we horen via ons Thom wel hoe het gegaan is.
    liefs en een dikke knuffel van je schoonmoeder xxxx

  • 30 April 2010 - 17:29

    Danique:

    Heeeeeeeey Ashley:D

    ik lees dat je het leuk hebt!! fijn om te horen. k stuur gauw een mooie tekening voor aan je muur! k ga hem trouwen snu meteen maken dan zie je hem vanzelf wel.

    Xxxxxxx.Kus & Knuf !! Danique

  • 30 April 2010 - 17:29

    Danique:

    Heeeeeeeey Ashley:D

    ik lees dat je het leuk hebt!! fijn om te horen. k stuur gauw een mooie tekening voor aan je muur! k ga hem trouwen snu meteen maken dan zie je hem vanzelf wel.

    Xxxxxxx.Kus & Knuf !! Danique

  • 30 April 2010 - 20:11

    Gwen:

    hee lieverd,
    wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    nou die hoofddoek wil ik wel eens zien haha ben benieuwd:P
    koniginnenacht was niet zo gezellig hoor miste je wel:(
    maar je hebt niets gemist hoor, die zuipers allemaal haha.
    ik heb nog wel een leuke foto om naar je toe te sturen dan kan je zo nu en dan eens aan me denken als jij lekker in de zon loopt en je eigen kapot zweet van het harde werken:p hahaha.
    nou ik ga zo na bed moet morgen heel de dag lessen in weert, drukke dag!!
    nou heeeeel veel plezier en we spreken elkaar snel.
    dikke kuss Gwen
    l0veyou

  • 30 April 2010 - 20:15

    Thom:

    schatje,

    de foto was te erg hoor ,
    als je er zo uitziet als ik er ben zou ik je niet eens herkennen , denk dat je ik je dan straal voorbij zou lopen :)
    gelukkig is het vandaag allemaal meegevallen en ben je nou lekker met je collega's aant eten ;)
    ik heb net skype gedownload en ingesteld dus moet je wel ff accepteren kunnen we daarop lekker kletsen :D
    de koningingennacht en dag zijn weer voorbij ,
    was wel gezellig natuurlijk niet zo gezellig als wanneer jij erbij bent maarja da kan ook niet he haha :)
    nou schat we spreken elkaar weer en ga binnenkort een camera halen zodat als ik naar jou kom kan filmen hoe het daar is voor iedereen hier :)
    schatje hou van jou , heb plezier daar en geniet ervan xx je menneke

  • 01 Mei 2010 - 15:00

    Lis:

    hee mevrouw guntekin,je bent er aardig aan het wennen geloof ik he!kei fijn hoor.en ben je lekker gaan rijden langs t strand met de paarden? lijkt me kei mooi...maar ik durf t niet haha,ben bang dat ze me eraf gooien.en dat hoofddoekske och Ashley toch, laat ons maar eens lachen ja door die foto's te laten zien.hihi.nou lady ik lees t wel weer en we horen elkaar gauw oke? gule gule en dikke dikke dikkkkkkkke kus vanuit Eindhoven love you verrekus veul

  • 01 Mei 2010 - 17:55

    Wen:

    Mupske!!

    Zo te zien zul je je daar niet vervelen:D
    Ben echt benieuwd naar die foto van jou;P haha
    Ik heb je met konninginnenacht echt gemist meisje:(
    Maar veel heb je niet gemist.. het was echt mega druk echt niet normaal!! Maar wel gezellig...

    Fijn dat de tijd snel voorbij gaat... Je zit er al weer een week...
    Gelukkig heb je het daar goed naar je zin:D

    Ik zal snel een kaartje sturen met wat fototjes!!

    Meis veel plezier deze week en ik zie wel wanneer je fotos erop staan:D

    Mis je!!

    Xx!! Love you!

  • 02 Mei 2010 - 09:49

    Lisanne:

    Hee Ash,

    Jij zit daar ook echt niet stil zeg, nou nou! Drukke boel maar wel leuk, kan je niet stilstaan bij het feit dat je mij zo mist ;)
    Nee super toff, je wordt meteen overal bij betrokken merk ik wel! Geniet geniet, ik ben benieuwd naar je volgende avonturen (en natuurlijk dé foto met hoofddoek hahaha :D)
    Kus kus

  • 03 Mei 2010 - 16:07

    Joy:

    heeee meisje!
    hoe is het?
    met mij gaat alles goed!
    volgens mij vermaak je je daar wel! komt helemaal goed dus!
    hier is het weer wel slecht.. dus je hebt het goed daar!
    enne ik ga nog op vakantie naar turkije maar ons mam wilde naar side! dus ik zit bij stefan en ruben in de buurt!
    jammer dat ik je dus niet meer zie!
    xxxxxx heeel veel plezier!
    mis je!

  • 05 Mei 2010 - 17:08

    Danique En Gerrie:

    Hee Ashley! leuk om te lezen dat het daar leuk is! haha
    Hoop dat je het nog wel ff volhoudt daar;) maar komt wel goed zo te lezen.
    Nu mis je wel volgende week concertifettie, weet je nog met al die verstandelijk gehandicapten ofzoiets hahaha... Maar dat overleven we wel:D

    Haha nog veel plezier daar

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 19544

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: