Daar ben k - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Daar ben k - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Daar ben k

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

26 April 2010 | Turkije, Ankara

jaja her s dan een bercht van mj!
om te begnnen bj zaterdag nou lang utkjken was het dan zover...
edereen mee na de luchthaven vond het echt super fjn dat julle er allemaal bj waren!
nou om 11 uur het vlegtug n.
k heb een hele goede vlucht gehad n het vlegtug een lekker turks broodje met kaas gegeten want k had natuurljk nog nks door mjn keel gekregen.
om half 5 turkse tjd ben k aangekomen n dalaman.
bnnen 10 mnuten had k mjn koffers want het was nameljk utgestoven op de luchthaven!
toen k buten kwam stonden tjtske en jaap 2 collegas al op mj te wachten...
k ben toen meteen de transfer mee gaan doen en edereen bj de hotels afgezet natuurljk zelf ook mee naar bnnen want je moet je egen toch even laten zen.
Om 8 uur ben k naar mjn appartement gegaan mjn collegas en k ztten alle 4 op de onderste verdepng, k ben van alles voorzen! alleen s het nog een beetje kaal dus stuur allemaal gezellg fotos en kaartjes op dan kan k mjn kamer gaan behangen. we hebben ook een egen zwembad alleen zt er geen water n:(
savonds gezellg met het team wezen eten een heerljke pzza gegeten:)
Toen lekker naar mjn husje gegaan en mjn bed ngedoken en ja hoor snachts om 5 uur begon het het leek net een terorstsche aanslag maar het was gelukkg de moskee maar. de lud her 5x per dag.
gster ben k samen met het team de cty tour by nght mee gaan doen erg gezellg was dat en ja om 11 uur savonds moesten we dus nog avondeten en wat doe je dan.... natuurljk na de MAC:D
vandaag kantoordag gehad waar k nu dus ook zt ( nternet voor mjn laptop moet k nog halen)
Morgen ga k op excurse na efeze en woensdag ga k authentek turkje meedoen kortom k verveel me net!
Vanavond maar even boodschappen doen want heb nog geen eten of drnken n hus maar dat komt goed. nou dt was het wel weer voor vandaag ga zo lekker naar hus
tot het volgende bercht!

Xx ashley

  • 26 April 2010 - 14:43

    Pap,mam En Quinty:

    ohhh wat fijn om te lezen zeg,nou je hebt het wel druk zeg,maarja dat is alleen maar fijn toch.En wat fijn om te lezen dat je van alle gemakken voorzien bent,dat doet een moeder wel goed om te lezen,want ja thuis kom je niks te kort he!!En fijn dat je vlugt goed was ohhhhh,ik ben zo blij dat ik wat van je kan lezen,nou moppie zet hem op en ik hoor het wel van je waneer ik je kan bellen oke,love you en een hele dikke kus van ons allemaalxxxxx

  • 26 April 2010 - 15:57

    Thom:

    heey moppie,

    ben blij dat het zo goed met je gaat :)
    en vond het super fijn om je stem weer even gehoord te hebben, maar je moet wel goed blijven eten he lieverd :)
    ik zal zo snel mogelijk je zegels sturen.
    xx hou van jou xx

  • 26 April 2010 - 16:03

    Sabine:

    Super leuk voor je meis!
    ben blij dat je wat liet horen! leuke collegas?
    Have fun!

    Sab

  • 26 April 2010 - 16:15

    Yvonne:

    nou vervelen doe jij je niet dat lees ik wel haha
    goetjes!!xxx

  • 26 April 2010 - 17:33

    Frans En Gwen:

    haaa Schat!!
    nou je verveelt je in ieder geval niet, fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt:D
    klinkt goed zeg die pizza en die mac hahaha.
    omkomen van de honger doe je niet.
    nou werkse daar en ik hoor je wel weer he.
    dikke kus van ons!!
    loveyou xx

  • 26 April 2010 - 17:57

    Shenna:

    Hey Ash,

    Wat fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt! Lekker veel te doen zo in het begin, maar alleen maar goed natuurlijk! Geniet nog ff van de rust, want over een paar weken zal het daar natuurlijk wel beginnen met de drukte! Haha, werk ze nog en heel veel plezier!

    Liefs Xx

  • 26 April 2010 - 18:16

    Jorn:

    Hey Ashley,
    Goed om te horen dat alles goed gaat. Die moskee komt wel goed, over een paar weken zing je gewoon lekker mee ;).
    Over drie maanden en één dag komen we jou alweer opzoeken.

    Veel plezier en ik hoor het wel weer via je verlsag;).

    xx.

  • 26 April 2010 - 19:26

    Fam Evers:

    hey ashley

    wat leuk dat het goed gaat. we gaan snel leuke kaartjes sturen zodat je je kamer kan behangen. tot snel we houden je site in de gaten. doei doei love you xxxxx(L)

  • 26 April 2010 - 20:35

    Arnomien:

    hoi ashly.
    fijn om te lezen dat je al goed bent gestart
    het gaat je goed
    vele groetjes uit heeze doei xxxxxxxxxxxxxx

  • 26 April 2010 - 20:40

    De Eetentjes Xxx:

    op deze ook nog een keer hetzelfde zet hem op meid en kijk uit en veel plezier dikke xxx love you

  • 26 April 2010 - 21:55

    Lisanne:

    Heee Ash!!

    Super super super leuk om dit allemaal te kunnen lezen! Ben echt benieuwd naar meer verhalen, hopelijk heb je tijd om flink veel verhalen te typen want het is en blijft een grote reis natuurlijk...
    Geniet daar vooral, doe lekker wat ervaring op. Wij wachten hier allemaal braaf op jou en jou verhaaltjes!
    Kortom : Blijf schrijven blijf schrijven meisjelieff!
    Kus kus

  • 26 April 2010 - 22:02

    Henriette:

    Hoi Ashley
    Hartstikke fijn dat je reis goed is gegaan :-) En ook dat het je daar goed bevalt. Veel dingen die je noemt klinken voor mij wel bekend en ik waan me al meteen weer in Turkije ;-)
    Je hebt inderdaad nog geen tijd gehad om je te vervelen lees ik wel en ik denk dat je je daar sosieso niet zult gaan vervelen want het is daar heel erg mooi en er is altijd wel wat te beleven. Ik wens je nogmaals een heerlijke tijd toe daar en ik blijf je via deze site volgen. Liefs, Henriette (K)

  • 27 April 2010 - 06:54

    Roel En Linda:

    Goed om te lezen dat het je daar al goed op je plek zit! Ik ben al benieuwd naar de volgende verhalen!

  • 27 April 2010 - 10:57

    Wendy:

    Hey ashley,

    Fijn dat je het lekker druk hebt en dat je al een bericht heb geschreven. We zijn toch allemaal wel erg benieuwd hoe daar met je gaat.
    Maar je vermaakt je al prima en dat is fijn om te lezen.

    Lekker met de excursies mee nu het nog niet te warm is. En kan je straks de gasten goed informeren hoe leuk het allemaal is.

    Nou hou je site reglematig bij en stuur dan natuurlijk ook een berichtje terug.

    Nou ben blij dat goed gaat en ik moet je een dikke kus geven van de kleine prins.

    Tot schrijfs en we zien je adres wel op de site verschijnen voor fotokes of zo.

    xx wendy

  • 27 April 2010 - 13:31

    Amy:

    heey meisjee

    fijn om te lezen dat het goed met je gaat

    maak er daar iets van ennee neit al te bruin hahah

    Groetjes Amy & Dennis

  • 27 April 2010 - 18:05

    Lis:

    fijn je even gesproken te hebben mop,ennu ik hoor t wel...dat komt helemaal goed daar met jou,jij vermaakt je wel.nou genier er maar lekker van en ik vraag aan mama t adres wel zodat we een paar plaatjes kunnen sturen,en mocht je nog iets anders nodig hebben dan laat t maar even weten dan sturen we het op. xxxx Lis

  • 27 April 2010 - 18:20

    Karlijn Verhofstad:

    ooh da gaat daar allemaal van zn leie dakje!:P

    here the same.. ik moet nog 162 dagen (I)

    en dan home sweet home..

    ben wel an beetje bruin!

    Xx

  • 28 April 2010 - 08:33

    Wen:

    Lievertt!!

    Super fijn dat je het naar je zin hebt!!
    En fijn dat je ook leuke collegas hebt!!

    Ben nu al aan het aftellen wanneer we naar je toe komen:D

    Ik zal je snel een kaartje sturen!!
    En zodra je een eigen telefoon hebt daar dan bel ik je!!
    Want ik mis het geklets van on:(

    Zet hem op meid!!

    Houvnje!! xx!! wendy

  • 28 April 2010 - 10:21

    Sandra:

    hee meid!
    Leuk om iets van je te lezen..Ben er benieuwd hoe het allemaal verloopt dus hou ons op de hoogte:D

    Succes en geniet ervan!

    liefs Sandra

  • 02 Mei 2010 - 11:16

    Mama:

    op het moment ben ik de gelukkigste moeder op aarde,omdat ik je snoetje even gezien heb,er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk en je zo vreselijk veel mis.In mijn achterhoofd weet ik dat het voor een half jaar is en godzijdank niet voor eeuwig.Pas goed op jezelf en tot snel op de msn.en.... vergeet niet,er is niemand op de wereld (op thom na dan hahah)die zoveel van jou houd als ik.Love you voor eeuwig en altijd.-XXXX- mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 19526

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: