een overhit Turkije - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu een overhit Turkije - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

een overhit Turkije

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

22 Augustus 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba!

Daar ben ik weer al een tijdje geleden dus tijd om weer even een berichtje te plaatsen:)

Afgelopen weer veel meegemaakt dus zal proberen alles nog even een beetje te kunnen vertellen.
Als allereerste de temperaturen zijn echt niet normaal geweest hier gewoon ver boven de 40 graden in het begin nog wel leuk maar nu kijk ik echt uit na de temperaturen van september!(A)
Verder natuurlijk nog steeds altijd hard aan het werk en even druk.
Maar ik heb ook natuurlijk weer bezoek gehad om niet te vergeten!:)

Mijn schatje, mijn vriendinnetje wendy en nick en jorn zijn langs geweest. Wat gaan 12 dagen dan snel voorbij als je hetleuk hebt samen.
NOu 28 juli zouden ze smiddags pas vliegen dus ik moest gewoon nog heel de dag werken..en wat duurt een werkdag dan lang als je weet dat er savonds bezoek voor je komt was dan ook erg zenuwachtig.
Na mijn hotelbezoeken te hebben gehad ben ik eerst na huis gegaan en vervolgens met Jaap heerlijk bij Den Tol gaan eten.. de tijd kon me niet snel genoeg gaan en zo zat ik om 23.30 al te wachten in Green Nature.
Uiteindelijk kwamen ze een uur later aan maar wat was het fijn om hun weer te zien!
Meteen ingecheckt en na de kamer gegaan om alles even te bekijken verder niet veel gedaan en lekker gaan slapen want het was al erg laat. Op donderdag de info gehad en zijn alle 4 ook mee gaan kijken hebben ze ook weer gezien hoe ik het doe:) nou er zaten al niet zoveel gasten in de bus op de heenweg maar op de terugweg had ik alleen thom wendy nick en jorn nog maar over gezellig dus even een prive ritje en even lekker bij kunne kletsen.
ik heb verder heel de dag moeten werken savonds zijn we gezellig met zijn alle opstap gegaan! Vrijdags zijn we een dagje Turkije uitgeweest namelijk een dag Rhodos nou allereerst ontbijten.. ik denk dat die man nu nog kan teren op ons geld haha wat hebben wij niet gegeten maar gevreten!
Verder hebben we gewoon met zijn alle een leuke tijd gehad maar helaas is er tijd van komen en gaan dan dat gaan was ontzettend snel voorbij nou vrijag heel de dag bij ze gweest in het hotel en helaas was dat de laatste avond zaterdagmorgen om 6 uur stonden we alweer bij het hotel om elkaar toch nog even te zien. NOu over het afscheid nemen praten we maar niet want zo leuk vond ik het niet!
Verder nu gewoon aan het werken en het aftellen kan al gaan beginnen!
Zo heb ik vandaag te horen gekregen dat ik 19 oktober op de dag dat mijn contract af is gelopen na huis zal gaan! Ben nu aan het proberen of ik misschien via Eindhoven na huis kan dus dan zal ik woensdag 20 oktober om half 2 weer thuis zijn wanneer ik het zeker weet zal ik het laten weten!
Verder ga ik vrijdag waarschijnlijk een dagje na Rhodos om gezellig even mijn schoonouders te zien!:)
Verder gaat de tijd ontzettend snel maar is het nog wel steeds super leuk hier! nog maar5 weken en dan is mijn schatje erweer:)
Wat ik zeker ook nog even wil vertellen sinds gister hebben ze FRIKANDELLEN bij Den Tol zoals jullie wten ben ik dol op frikandellen dus gister na mijn transfer zat ik om half 12 nog aan de frikandellen wat heb ik genoten zeg na 4 maanden geen frikandellen haha

Gule Gule!
Houdoe!
Xx ashley

  • 22 Augustus 2010 - 19:40

    Je Mannetje:

    heey lieverd,
    ik vond het ook echt geweldig om je te zien en ik vond het ook echt super lang duren de dag van aankomst. maarja had ik er graag voor over , nu nog 5 weekjes en dan ben ik er weer :D en dan nog 2 en halve week en ben je er weer :D en wat een geluk he dat je toch nog lekker frikandellen kunt eten ,
    en ja ben wel jaloers op ons pap en mam hoor dat ze je vrijdag waarschijnlijk al zien . had ik ook wel gewillen
    nou schatje we spreken elkaar snel weer xxxxx je mannetje xxxxx

  • 22 Augustus 2010 - 21:04

    Greetje:

    Hoi Ashley,

    Wat gaat de tijd toch snel!! Je bent alweer aan het aftellen. Fijn dat je het naar je zin hebt, en ik kan mij ook goed voorstellen hoe lekker die frikandellen waren!!!! Hier mag het iets warmer en droger zijn, maar zo warm als bij jou lijkt mij ook niet altijd leuk, tenminste als je moet werken!! Ashley, heel veel groetjes, ook van Bert,
    Liefs Greetje. XXXX


  • 23 Augustus 2010 - 09:47

    Papa,mama Je Zusje:

    haiii meissie
    ohhhhhhh wat een heerlijk verhaaltje weer,zit iedere keer te genieten als je weer iets plaatst.Nou het verhaal Thom en de rest heb ik je van je mannetje al gehoord,maar die mag je heel snel weer gaan ontmoeten in september he,dus ook weer iets leuks om naar uit te kijken.He maar die FRIKANDELLEN,dat doet jouw zeker wel goed he.Ons pap en ikke waren al aan het bdenken hoe we Thom een doos mee konden geven,maar dat zouden ze niet overleven denk ik met die tropische temperaturen hahaha.Want ja papa weet natuurlijk als geen ander hoe het is om frikandellen te moeten missen.Nou moppie wij zijn al aan het aftellen hoor,ben blij als wij je weer om ons heen hebben.Kijk goed uit met die hitte,drink genoeg en dan spreken we elkaar weer snel op msn.Love you voor eeuwig en altijd van je ouders en je zusje xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Augustus 2010 - 11:39

    Oma En Opa:

    Nou dat was een heel verhaal zeg. Je batterijen zijn toch nog niet leeg of wel ? Ja dit is wel de moeilijkste periode, maar je moet maar zo denken, nog een week of acht dan zit het er weer op. En dan ben je een hele ervaring rijker. Nou en Thom komt nog een keer over, daar kun je nu ook al naar uitzien. Helpt allemaal mee om het laatste stukje toch nog een beetje leuk te maken. We zien er naar uit dat je weer uit het vliegtuig stapt en je weer in levende lijve te zien en te knuffelen. Als dat in Eindhoven zou zijn dat zou wel heeeeeel leuk zijn. Oma gaat morgen de laatste kaart posten. Nou heeeeel veeeel sterkte met de laatste fase, nog een leuke tijd samen met Thom, en tot de volgende keer. xxxxxx Oma en opa.

  • 24 Augustus 2010 - 13:23

    Tante Lis:

    hee lekker dier,ooooh wauwww frikandellen,jammie jammie...die zullen je wel gesmaakt hebben ja hahaha.ik denk dat je nu al wel een beetje begint te merken dat de grootste drukte alweer een beetje voorbij is of niet?Hier is alles goed,we vonden het wel heeeel erg warm in turkije hoor. 53 graden dat is toch niet meer normaal zeg.maar verder hebben we t wel erg leuk gehad,zijn geen excursies gaan maken want we vonden t gewoon echt te heet en de kinderen willen toch t liefste in het zwembad natuurlijk he,dus vandaar dat we ook niet meer langs gekomen zijn.was ook te ver om 6 uuur te rijden met de kinderen he!Nou maar goed,hier regent het weer he,klote kikkerlandje.verders gaat hier alles zen gangetje en ook wij zijn echt al aan t aftellen tot je terug komt hoor.nou lieffie we spreken elkaar snel weer en maak er iets van de laatste weekjes,de laatste loodjes zullen het zwaarste zijn maar jij slaat je er wel doorheen dikke dikke kus en dak van oe hou da witte he

  • 29 Augustus 2010 - 19:34

    Yvonne:

    Hee meisje

    We zijn weer thuis in de kou en regen, maar we hebben een super vakantie gehad met als hoogtepunt ons dagje Rhodods samen met jou.
    Het was echt heerlijk om jou weer te zien en weer lekker bij te kletsen naar al die maanden, helaas vlogen die paar uurtjes voorbij en was het wel even moeilijk om weer afscheid van je te nemen maar gelukkig is het nu nog maar voor een paar weekjes.
    nou nmeid nogmaals bedankt voor die fijne middag in het warme Rhodos en we horen snel weer van je
    liefs van je schoonmoeder
    xxx

  • 02 September 2010 - 13:04

    Bianca:

    Hoi Ashley, goed om te lezen dat je het naar je zin hebt in Marmaris.
    Ik dacht misschien zie ik je nog op tv bij Alberto Stegeman want ik zag dat hij bij het kantoor van OAD was in Marmaris.
    En ik lees dat je vandaag over een maand weer thuis bent en nog beter voorruitzicht is dat Thom natuurlijk nu weer heel snel naar je toe komt.
    Het enige wat je toch echt wel mee terug moet nemen is de zon want het weer is echt niet veel hier. Dus geniet nog maar van de zon.
    Groetjes Twan, Bianca & Milan

  • 14 September 2010 - 12:48

    Lis:

    nog heeeeel even moppie....xxxx

  • 18 September 2010 - 14:16

    Opa En Oma Volleman:

    Hatsikidee, met PV

    leuk verslag, nog veel plezier en nog even volhouden.
    hadoe

  • 23 September 2010 - 10:51

    Kees:

    hoi schatje,ik wil jullie volgende week veel plezier toewensen,en een fijne verjaardag met onze thom daar in marmaris,we zien elkaar nu vlug weer, groetjes en een dikke kus van je schoonvader

  • 29 September 2010 - 20:59

    Tante Lis:

    Hee lieffie,ohhh nu begint het op te schieten he mop.We zijn de daagjes hier af aan het tellen hoor,maar wij zullen de enige niet zijn denk ik.Tel jij ze ook af nu?De laatste loodjes Ash,maar ik wil je toch vanaf hier alvast zeggen dat ik het zo gigantisch mega knap van je vind.Echt Ash,zo super dat je t m gewoon geflikt hebt.Als meid van 18 jaar gewoon een half jaar alleen naar t buitenland.mijne pet gaat af voor jou hoor.Het zal een hele ervaring voor je geweest zijn,en je zal er ontzettend veel geleerd hebben in een half jaar.Nu over een paar weekjes naar je stage bij D-reizen,maar dan ben je in ieder geval gewoon lekker weer in ons eigen koude kikkerlandje.nou mop dat wilde ik je gewoon effe zeggen...oh ja en dan nog iets wat je nooit mag vergeten...seni seviyorum verekkus veul voor altijd en dat mag je nooit nooit noooooit vergeten kanjer van ons. Dikke dikke DIKKE kus vanuit hier xxxxx

  • 15 Oktober 2010 - 22:35

    Deeetentjes:

    heey schatteke
    hoe ist meid ? bijna zover voor de terugreis en het fijne thuis komen wat zal dat wennen zijn hier in de kou maar ik weet zeker dat je het niet koud hebt met al die liefde om je heen iedereen die je zo goed opvangt en gemist heeft ....en weer heerlijk thuis in je vertrouwde nestje ..tot van de week moppie dikke xxxxxxxxxxxxxxxx van ons 4 tjes

  • 25 Maart 2013 - 23:14

    Annelies:

    Hallo, je kent me niet.
    Maar ben je toevallig familie of bevriend met Greetje Volleman?
    Haar leeftijd ? ik dacht 62
    Dat was vroeger 'n school vriendin van mij.
    Als je ze kent
    Zou je dan haar de Hartelijke Groeten van mij willen doen aub.

    Groetjes Annelies van de Wier Vroomen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 3644
Totaal aantal bezoekers 19523

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: