Even snel een berichtje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Even snel een berichtje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Even snel een berichtje

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

13 Juli 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba allemaal,

Even snel een berichtje want zie dat het al bijna een maand geleden is dat ik hier iets heb achtergelaten maarja druk druk.. En aangezien ik zo weer na de luchthaven moet zal het bericht ook net zo lang zijn!

Tja waar zal ik beginnen er is zoveel gebeurd in die tussentijd! Als eerste het gaat nog steeds goed met mij heb het hier reuze na mijn zin en voel me echt helemaal thuis hier:)
Zo ben ik hier volgende week alweer 3 maanden en dus al op de helft van mijn stage ongelofelijk hoe snel het voorbij gaat:( MIjn stagebegeleider meneer Zetz is vorige week langs geweest om te kijken hoe het met mij gaat we zijn eerst wezen uit eten samen met nienke van sundio even bijgklets over hoe het hier allemaal gaat, de volgende dag had ik losse info's dus is meneer zetz even 2 info's mee gaan kijken hoe het gaat...En vrijdags natuurlijk ook nog even een gesprekje met Tjitske gehad het gaat allemaal goed dus maak je daar maar geen zorgen over.

Natuurlijk ook het voetbal elke wedstrijd nog even fanatiek bekeken elke wedstrijd hadden we meer oranje bij ons de foto's zullen nog snel gaan volgen op mijn hyves.
Verder niet veel bijzonders de vrije tijd die ik heb gaan we even eten en verder niet zoveel ben al 2 weken niet na het strand geweest dus als ik weer een beetje tijd heb probeer ik toch te gaan want ja op een bestemming waar het heerlijk weer is moet ook naar het strand gegaan kunnen worden he:)

gister zijn we met ons team na het aquapark geweest och god zeg wat hebben wij gelachen!

Ik ben nu echt de dagen aan het aftellen tot thom wendy nick en jorn komen!!:D nog maar 16 dagen en dan zijn ze er..

Nou verder zijn kaartje en berichten nog steeds van harte welkom,
Zal proberen op de berichten te antwoorden maar aangezien het hoogseizoen nu is begonnen zal dat niet altijd even snel gaan!

tot de volgende keer
xx ashley

  • 13 Juli 2010 - 16:12

    Sharon:

    hee ashley!

    wat fijn dat je het nog steeds leuk hebt daar!
    nog maar 16 dagen en dan zie je eindelijk je schatje en je vriendinnetje weer:D!
    ik ben vandaag dus naar school geweest voor de kennismaking, mevrouw van meulendijk of mevrouw de rooij wordt mijn mentor maar dat moet ik dus nog eventjes afwachten!
    dan zal ik eens kennis gaan maken met meneer Zetz en vragen of je het echt allemaal zo goed doet, hahaha nee dat geloof ik wel.
    nou succes nog die 16 daagjes met aftellen, en dan zal ik na thom z'n vakantie snel nieuwe fotos van je zien!

    xxxxxx Sharon

  • 13 Juli 2010 - 16:30

    Oma En Opa:

    Lieve schat,
    fijn te horen dat alles nog zo goed gaat. Geniet er maar van, want voor je het weet is het weer voorbij. Het is hiet inmiddels ook hooooooooog zomer, Turkse temperaturen zou ik zeggen. Je hebt wel wat gemist wat het voetbal betreft. Ongelooflijk wat dat hier teweeg heeft gebracht. Vandaag zijn de voetballers gehuldigd, niet te geloven hoeveel mensen er op af zijn gekomen, en dat voor een tweede plaats. Als ze wereldkampioen waren geworden had het niet beter kunnen zijn. Echt ongelooflijk. De rondvaart door de Amsterdamse grachten was misschien nog wel imposanter als in 1988 toen ze europees kampioen zijn geworden. Nou wij hopen dat je nog veel mag genieten daar in Marmaris, en wachten op het volgende bericht. Veel kusjes en groetjes van Oma en Opa.

  • 13 Juli 2010 - 16:53

    Petje En Astrid:

    Hoi Ashley

    Fijn dat de tijd al weer zo snel gaat.
    Je kunt alweer een beetje gaan aftellen .
    Geniet ervan als Thom en je vrienden komen want dan is het ook weer zo oktober .

    Groetjes uit EINDHOVEN

  • 13 Juli 2010 - 19:03

    Wendy:

    Hey meisje,

    a ik snap het wel dat je het steeds druker krijgt en dan weinig tijd hebt om alles en iedereen op de hoogte te houden.
    Maar voor ons wel kei fijn om een berichtje af en toe van je te lezen.
    Wat fijn he nog maar 16 dagen wachten en daarna kan je weer gaan aftellen voor je naar huis kan. maar je hebt het zo naar je zin dat dat wel om zal vliegen.

    Nou dikke xxx van ons uit geldrop

  • 13 Juli 2010 - 19:07

    Pap-mam-quin:

    druk,druk,druk,maar het werd inderdaad wel weer even tijd dat je aan de rest van onze familie,vrienden en bekenden liet weten hoe het met je gaat,want die zijn natuurlijk ook heeel erg benieuwd.dan is het toch ook weer fijn dat je deze pagina hebt.Als ik het zo lees heb je het nog steeds naar je zin,tuurlijk,zon,zee strand,wat wil je nog meer.En dan te bedenken dat jij daar niet eens tijd voor hebt,maar het is ook geen vakantie he,kei hard werken.Des te lekkerder is het als je een dagje vrij hebt,en die tijd kostbaar is voor jouw.Het is ook fijn om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt en dat je het werk nog steeds heel erg leuk vindt,maar dat had ik ook niet anders van je verwacht.Maar geniet erno gmaar van want je bent al op de helft en wij hier met zijn allen zijn allemaal aan het aftellen waneer je weer thuis bent.Nou mopke ik zou zeggen let goed op,kijk uit,zorg goed voor jezelf en neem op tijd je rust,we spreken elkaar snel weer dikke XXXvan je moedertje,papa en je zusje QuintyXXX

  • 13 Juli 2010 - 19:55

    Deeetentjesxxxxxxxx:

    heey aloha moppie(K)

    Wouw wat gezellig weer even een mailtje van je ..ja wat dacht jij dan tuurlijk gaat het nog steeds goed en kunnen ze ook niets anders zeggen als goed zo meid je doet het toch ook heel goed ...

    En je moet ook wel tijd voor jezelf nemen he meid ECHT doen hoor heb je ook nodig ..ja en gaaf he het aftellen kan nu eindelijk beginnen he meid dat je je lieve vriend in de armen kan springen en je best friend ook die is hier ook af aan het tellen ha ha ha ..nou moppie ga zo door en we blijven gewoon door sturen ok ....heel veel liefs van ons jacky xx miranda xx britney xx daimy xxx

  • 13 Juli 2010 - 23:12

    Je Mannetje:

    heeey liefste :D
    blijft fijn om te horen dat het allemaal goed met je gaat ;) mijn scheurkalender heeft nu nog 15 blaadjes :P haha dus we zijn bijna weer bij elkaar .
    en wat was ik blij zeg toen ik van ons pap en mam te horen kreeg dat ik mijn verjaardag met jou mocht vieren een mooier cadeau had ik echt niet kunnen krijgen, maar eers nog twee weken wachten en dan kan ik eindelijk zien hoe en waar je daar werkt en je vrije tijd doorbrengt en met wie . kijk er echt enorm naar uit .
    schat we moeten nog ff vol houden maar dat gaat ons zeker lukken
    ik hou mega veel van jou lieverd , zie je snel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juli 2010 - 16:17

    Lisanneeee:

    Hee Ash,

    Inderdaad al op de helft joh, time flies!
    Ik vertrek morgen op vakantie, dus ik zeg vast VEEEEL PLEZIER met Wenn, Nick, Thom & Jorn. Geniet ervan. x

  • 14 Juli 2010 - 18:06

    Kees En Yvonne:

    hey meisje

    nauurlijk snappen we dat je het heel druk hebt nu toch fijn dat je nog even tijd hebt voor een berichtje
    gelukkig heb je het nog steeds goed naar je zin daar ondanks dat het keihard werken is, maar zo doe je wel heel veel ervaring op.
    nou meisje werk ze en geniet van de weinige vrije uurtjes en we hopen snel weer iets van je te horen al houd ons thom ons natuurlijk ook altijd op de hoogte haha
    love you, liefs van ons xxxxx

  • 27 Juli 2010 - 23:21

    Lis:

    hee lieverd,ohh morgen komen jou schat en wendy (en sorry die andere weet ik niet meer) aan....joehoe!!! ben helemaal happy voor jou.Daar heb je zo lang naar uit moeten kijken he?Ik wil je alleen maar heeeeel veeeel plezier wensen, en geniet er maar lekker van mopke...dikke kus vanuit Eindhoven xxxjon lis en senna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 19528

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: