Eerste bezoek! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Eerste bezoek! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Eerste bezoek!

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

18 Juni 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba!
Het is weer ven geleden maar hier ben ik weer met een verhaaltje!
Om te beginnen afgelopen weken drukke weken geweest maar ook leuke weken.
Ik zal maar meteen beginnen met eigenlijk het belangrijkste! Met mij gaat alles goed ontzettend wennen aan de temperaturen nu die al ver boven de 40 graden stijgen! maar ook dat went natuurlijk wel weer:)
Het werk hier bevalt me nog steeds heel erg goed en elke dag is dan ook weer een andere dag en je verveelt je geen minuut hier!
Ik begin nu wel steeds meer te beseffen dat als ik de stewardessenkant op wil gaan je eigenlijk niet zoveel doet als dat je nu aan het doen bent dan is reisleiding toch meer mijn ding! maar wees gerust want of ik dit lange wil blijven doen dat weet ik nog niet! Eerst nog maar even mijn volgende stage afwachten en kijken wat ik daarna nog wil gaan doen:)

Nou ik zal maar eens gaan beginnen met vorige week afgelopen donderdag wilde ik eigenlijk een excursie gaan doen. Ik was het mooi op msn tegen ons mam aan het vertellen wat ik wilde gaan doen! nee zei ze dat kan niet! Ja maar waarom kan dat dan niet!? Nou omdat er iemand je morgen op komt zoeken.
De ouders van annelies waren dinsdags aangekomen dus ik zou de rotterdam en eindhoven vlucht van woensdag gan doen. Nou ik heb dus alle lijsten nagekeken om te kijken of er een bekende naam tussen stond.. Helaas ik kon niets vinden dan maar afwachten:(
De rotterdam vlucht zou als eerste landen maar daar ga je natuurlijk niet vanuit als er ook een eindhoven lucht komt. En ineens stond met de rotterdam vlucht ons mam en lis voor mn neus:) Wat een verrassing was dat!
Gelukkig kunnen regelen dat ze bij mij in de bus konden want ze waren natuurlijk niet met Oad gekomen.
Eerst heel mijn transfer gedaan en toen meteen naar het hotel gegaan even een soepje gegeten die trouwens na een asbak smaakte.
Toen heb ik ook nog van alles gekregen het leek net alsof ik jarig was haha heb weer leuke kaarten en tekeningen n brieven gekregen! Dankjewel mijn muren beginnen al aardig kleur te krijgen maar kaarten en brieven krijgen is natuurlijk altijd leuk! Dus ik zou zeggen lekker blijven sturen haha:)
Ookheb ik nog 2 heerlijke potten pindakaas gehad en kleine doosjes hageslag heerlijk wat had ik dat gemist! Ook nog heerlijke parfum van Lis gekregen:) Vervolgens nog even na de kamer wezen kijken en toen naar huis gegaan het was inmiddels alweer 01.00. De volgende dag was ik lekker vrij Lis belde 's ochtends op dat ik rond 11 uur bij hun in het hotel moest zijn want we gingen dolfijn zwemmen! Het was zo druk dat we zijn overgeplaatst naar de middag nou dan maar even wat drinken bij faros.
De dolmus terug gepakt en weer op weg richting het hotel eindelijk konden we naar binnen:)

de dolfijnen kwamen meteen aanzwemmen om te kijken wat er allemaal te zien was het was echt helemaal super! om de beurt mochte we in het water ze kwamen ons een kusje geven en we hebben ermee gezwommen en als laatste mochten we nog even een watergevecht met ze gaan houden. Kortom het was helemaal geweldig!:D
na het dolfijn zwemmen zijn we naar mijn huis gegaan want dat moeten we natuurlijk ook even showen;)
Mijn collega Danique was arig dus even snel douchen en omkleden en toen met het team,danique haar vriend en ons mam en lis na faros gegaan om daar met zijn alle gezellig te eten! Na het eten zijn we nog na barstreet geweest stratums eind maar dan in Marmaris:)
Het was een gezellige avond maar ik was blij dat ik om kwart voor 3 in mijn bed lag! want de volgende ochtend had ik om 9 uur weer mijn eerste hotelbezoeken pff maar gelukkig heb ik het rustig gehad ons mam en lis zijn ook nog even na kantoor gekomen weten ze ook weer meteen waar ik mijn kantoorwerkzaamheden doe!

De 2 dagen waren alweer bijna voorbij ik wilde ze nog de heerlijke kroketten laten proeven van den tol het hollands eetcafe maar helaas die waren nog in de maak:( dan maar een bord friet met een kaassoufle of cheeseburger ook lekker.
's avonds nog naar de bazaar geweest en nog wat gedronken helaas waren de 2 dagen alweer voorbij.
De volgende morgen mochten ze ook weer gezellig met mij mee in de bus.

Nou mijn werkzaamheden gingen gewoon weer door. Een half uur na de incheck van ons mam en lis kwamen de volgende gasten alweer aan.
Afgelopen maandag ook een ontzettend leuke dag gehad! Nederland speelde de eerste wedstrijd! heel het team was oranje gekleed en op naar het ataturk standbeeld het plein stond al helemaal vol met oranje gasten en zelfs een turkse cameraploeg stond erbij kreeg ook nog de microfoon onder mijn neus geduwd maarja ashley kan geen turks he dus helaas
de eerste groep gasten mocht met mij meelopen na de Rembrandt nou ik had meteen 100 gasten juigend en zingend achter me aan wat een sfeer was dat! Ook de wedstrijd was een groot feest hopelijk morgen weer zo want dan gaan Jaap en ik samen naar het voetbal met de gasten:)
Gister ben ik ook vrij geweest en heb heel de dag op het strand gelegen heerlijk en jaja ashley is de zee weer in geweest eigenlijk ben ik hier gewoon verplicht de zee in te gaan haha.
Over 2 weken komt mijn stageleraar langs en als die is geweest dan duurt het niet lang meer voor mijn volgend bezoek langs komt!:)

Dit was het wel weer voor nu tot een volgend verhaal!

Xx ashley

  • 18 Juni 2010 - 19:56

    Pap,mam Quin:

    oooooooooooooh dat was nog eens een verassing he!mama en Lis ineens voor je neus!!Wij hebben ook heerlijke dagen gehad met jouw en zijn eigenlijk nog aan het nagenieten.Wat zul jij een plezier hebben gehad met al die oranje supporters en ook nog gewonnen die dag,wat wil je nog meer,een boel gezelligheid!Nou meid morgen hebben we feest zonder jou,het zal wel anders zijn,maar pak maar een lekkere borrel op je zusje!!Doe je iedereen de groetjes daar en spreek je snel oke xxxxxxx love you van ons

  • 18 Juni 2010 - 19:58

    Lis:

    Oooh wat heb je weer een leuk verhaal neer gezet.Ik ben blij mopke dat jij t ook leuk hebt gehad vorige week mket ons haha.Oh hee en wat een verhaal met die oranje fans, dat had ik wel eens willen zien hoor,jij zon klein ding (net als ik dus ik mag dat zeggen) voorop in de stoet en de rest erachteraan haha..je lijkt mamaturk wel ipv ataturk.Maar goed het is fijn om t daar allemaal gezien te hebben zodat we weten dat je t daar echt naar je zin hebt,want je vraagt t je toch af he! Wij hebben de film al gezien van de dolfijnen en ons eigen filmpje,opa zet t nu op dvd dus misschien kunnen we t wel opsturen naar jou?Hee maar de temp loopt idd goed op daar,ja Ash bereid je maar alvast voor want het wordt er alleen maar warmer nu.Heb je geen oad bikini? dat je gewoon in je zwemstring de gasten van t vliegveld haalt hahaha zie t al voor me,handdoekje om je schouder en oad bordje in je hand (lig in een deuk hier).Nou mop zet m op veel plezier en tot mails xxxx van ons

  • 19 Juni 2010 - 08:27

    Karlijn:

    Wat is je adres?? ff contacten.. want kheb hier nu geen ashley he :P

  • 19 Juni 2010 - 10:43

    Opa En Oma:

    Suprise, suprise, ja dat krijg je als je zo'n nieuwsgierige moeder hebt. Je kan nog niet eens een half jaartje van huis, of ze komen je al achterna. Maar toch wel leuk. Ik heb de video al op een DVD gezet, was wel even wat werk, maar het staat er allemaal op. Heeeeeeeel erg leuk, en je lijkt wel een professionele reisleidster, geweldig. Hier gaat alles gewoon z'n gangetje, het weer is weer opperbest, 12 graden en een lucht zo donker dat de onweersbui onlangs bij jullie in het niet valt.
    Nou dat was het dan weer zo'n beetje, hou je haaks
    en tot de volgende keer.
    Doeiiiiiiiiiii, groetjes en een dikke zoen van Oma en Opa.

  • 20 Juni 2010 - 09:11

    Yvonne:

    wat leuk dat je ook daar van de geweldige sfeer kunt genieten van de oranjefans, ben benieuwd of het gister ook weer zo gezellig was
    vast wel want ze hebben opnieuw weer gewonnen
    fijn dat jij en jullie mam en lis zo genoten hebben die paar dagen heb de foto's van jullie mam gezien en het zag er supergezellig uit
    nou meisje veel plezier over 2 weken met men Zets en tots schrijfs maar weer
    dikke knuffel Yvonne xxx

  • 23 Juni 2010 - 20:24

    De Eetentjes Xxxx:

    Heey moppie wat een suprise he gaaf he vond het ook zo leuk dat ze naar je toe kwamen he ..
    Wat heb ik genoten een traan veel gelachen en kippevel zeg super mooi ...En die dlofijnene zwemmen gaaf zeg ..
    Ik zeg tegen jullie mam nee is dat ashley die daar heel de bus stil houdt en ook nog grapjes maakt meid wat doe je het goed heb echt met heel veel plezier naar je filmpje gekeken ,,...
    En wat gezellig met die orange fans jij maakt dat wel ole ole ole ole ole ole ...
    meid blijf zo door gaan blijf wie je bnet een toppertje dus en geniet ook lekker van je rust he
    dikke xx van ons xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2010 - 09:44

    Suus:

    hee ashley..
    ook ik wist dat jullie mam en lis naar jou gingen,maar ik mocht niks zeggen..dus dat doen we dan ook ni he,haha..tempraturen boven de 40 graden,pff das wel heel erg warm he..hier is het weer nu inmiddels ook beter,wordt vandaag een graadje of 26 en het gaat nog warmer worden geloof ik..alleen is hier het probleem dat het meteen zo benauwd wordt,(vooral op onze slaapkamer is het geen pretje met dit weer)heb jij dan toch iets meer geluk dat de luchtvochtigheid anders is daar..maar goed,vind t super om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt daar..nog een paar weken en dan komt je schatje bij je op bezoek..WAT ZUL JIJ DIE NU MISSEN ZEG!!ik weet nog dat ik met mama,lis en senna naar egypte was..waren maar 8 dagen,maar wat miste ik john zeg..haha..doe ik dan ook nooit meer,zonder john op vakantie!!LOL..
    maar goed meis..nog heel veel plezier daar en ik lees je volgend verhaal snel weer..
    x en liefs suuske.

  • 28 Juni 2010 - 18:41

    Je Mannetje:

    heey lieve schat,
    vandaag weer lekker voetbal gekeken :)je hebt geluk want vrijdag mag je weer :D haha , foto's van vorige wedstrijd waren leuk vooral die van jou met je hoedje echt sexy hoor ;)
    vandaag nog een maandje schat en dan ben ik er ong. kijk er echt al naar uit :)
    nou schat hoop je dadelijk nog op msn te spreken en anders zo snel mogelijk xxx love you xxx je mannetje 4 ever

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 19532

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: