even snel een verhaaltje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu even snel een verhaaltje - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

even snel een verhaaltje

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

16 Mei 2010 | Turkije, Marmaris

Merhaba!

Ja daar ben ik weer zag dat het vorige verhaaltje alweer meer dan een week geleden is de tijd vliegt hier voorbij!

Ik heb nu alweer zoveel meegemaakt dat ik niet eens meer weet wat allemaal maar goed ik zal zoveel mogelijk proberen te vertellen!:D

Ten eerste ik heb mijn eerste kaarten,foto's en brieven al ontvangen hartstikke leuk en dankjee!

Vooral allemaal blijven sturen want het is ontzettend leuk om te lezen ook hoe het natuurlijk allemaal bij jullie in nederland gaat!
Ohja zoals ik heb gezien doet de post er iets meer dan 2 weken over om bij mij te komen:D

Nou dan zal ik maar even bij het echte werk gaan beginnen haha zoals ik in mijn vorige verhaal al heb verteld mocht ik ook eindelijk in pak komen werken, wat was ik blij dat ik met pak mee mocht lopen want sommige gasten zaten echt zo te kijken van nou wat kom jij hier doen maar goed. Het ging me gelukkig goed af met pak aan, afgelopen woensdag ben ik voor het eerst hotelbezoeken alleen gaan doen echt super leuk om te doen! gelukkig wel mensen gezien en ook nog wat kunnen verkopen altijd leuk om te doen zeker omdat ik ook al heel wat excursies mee heb gedaan.

De gasten moet ik zeggen zijn heel verschillend de gezinnen met kinderen zijn nu allemaal weer weg en nu komen de wat ouderen mensen.

Verder heb ik gisteren voor het eerst alleen een transfer gedaan! ook heel erg leuk om te doen wel wennen om voor een volle bus te gaan staan praten maar het is allemaal goed gekomen, toen ik klaar was met mijn verhaal begon heel de bus zelf te klappen nou geloof me dan word je toch wel vrolijk hoor:)

Ohja voor ik het vergeet had paar dagen geleden allemaal last van jeuk op mijn arm en allemaal kleine bultjes het ging maar niet weg en het bleef maar jeuken dus ben ik maar even naar de dokter gegaan en wat denk je.... Ik heb zonnenallergie, dat moet mij dan ook weer overkomen.
Heb er nog nooit last van gehad en nu ineens wel. Nou is het een voordeel de zon is nu op zijn felst dus waarschijnlijk heb ik er over een paar weken geen last meer van.
Het is maar te hopen want wil nu toch wel een keer op mijn vrije dag lekker gaan bakken in de zon:)

Het weer is ook erg lekker elke dag wel rond de 30 graden als het soms niet hoger is.
Helaas hebben we gister 4 druppels regen gezien. ik moet zeggen we waren allemaal wel even blij dat de zon eventjes weg was, heb hem namelijk even naar Eindhoven gestuurd heeft het geholpen!?

Nou dit was eigenlijk mijn verhaal wel even in grote lijnen zodra het hier weer iets rustiger word en de werkdagen korter worden probeer ik wat meer te laten weten.
Ik moet wel zeggen het zijn lange werkdagen het is niet net zoals bij de appie van 12 tot half 9 nee hier werken we gewoon van smorgens 9 uur tot af en toe savonds 8 uur achja het went allemaal wel, zodra ik weer in nederland ben heb ik weer tijd genoeg om te slapen.

Ik probeer zo snel mogelijk foto's te plaatsen helaas gaat het in mijn appartement nogal langzaam dus als ik tijd heb om buiten de deur te gaan internetten dan zet ik er foto's op.

En dan nog 1 ding het zo ook leuk zijn als jullie eventueel ook leuke foto's via de mail sturen want ook hier kan ik ze af laten drukken, hoezo ongeduldig haha

tot het volgende verhaal

Gorusuruz!

Ashley:D

  • 16 Mei 2010 - 20:24

    Mama,papa,quinty:

    heyyy meisje
    zit net je verhaaltje te lezen,wat heb je weer veel te doen gehad zeg,jeetje,maar dan weten we zeker dat jij je niet verveeld!!En dan ook nog een applaus in de bus,meestal krijgt de piloot dat toch bij zijn landing!!!!!hahhaahnee jij heb hebt die ook mer dan verdiend,ik zie je al helemaal staan in mijn gedachten.Nou moppie we zijn nog even bezig met je post,maar hij komt zo snel mogelijk jouw kant op hoor,we doen ons best!Nou lieve schat ik zou zeggen werk ze en een hele dikke duim voor jouw van ons....xxxxxxxx
    van ons allemaalxxxxxxx

  • 16 Mei 2010 - 21:17

    De Bookertjes:

    Hey Ashley!

    Was heerlijk hoor,dat zonnetje gisteren,thanks!!!Wel echt balen van je zonne allergie...Hopelijk heb je er snel geen last meer van.Gelukkig gaat het voor de rest wel allemaal goed zoals ik steeds lees en hoef je je niet te vervelen...
    En super dat die 1e transfer zo goed is gegaan,knap hoor!

    Groetjes John,Jessica,Eric & Tycho!
    P.s. Wil je a.u.b. wat meer van dat heerlijke zonnetje sturen?Ben namelijk de regen hier meer dan beu!!!!

  • 17 Mei 2010 - 11:03

    Opa En Oma:

    Hoi lieve schat,
    we hebben de foto's van je appartement gezien. HS leuk, wij willen zo met jou ruilen. Wij zijn 11 mei een dagje uit geweest naar Den Bosch, nou we waren nog net niet bevroren. Koud en de hele dag regen, maar we hebben wel een leuke dag gehad. Als ik jou zo hoor vertellen is het net of je dat werk al jaren doet. We vinden het knap dat je alles gewoon maar even doet als een volleerd professional, HS goed. Wij gaan nu afsluiten, groetjes en kusjes en tot de volgende keer.

  • 17 Mei 2010 - 11:19

    Wilma:

    Heey Ashley

    Ik heb net je verhaaltje weer gelezen...wat heb jij het super daar zeg!
    Ech leuk om zo bij te houden wat je allemaal zo doet.
    Ik ben ook benieuwd naar de foto's..in je AH pakkie heb ik je natuurlijk al vaak genoeg gezien, dus wil ik je nieuwe pak ook wel eens bewonderen haha
    nou meid nog heel veel plezier met je werk en natuurlijk je vrije tjd en bak ze maar lekker bruin (zal hier niet lukken in de regen)

    groetjes en tot je volgende verhaal wilma x

  • 17 Mei 2010 - 14:06

    Fam. Heesakkers:

    Hoi Ashley

    Fijn dat alles zo goed gaat wel balen van de zonneallergie maar geniet van het weer en stuur maar heel veel zon naar hier want het is balen met het weer !!!En gaaf he dat heel de bus voor je klapte

    groetjes petje astrid daan en nikki

  • 17 Mei 2010 - 19:18

    Lis:

    hee moppie,gaat je goed af daar he!kei fijn hoor dat t zo goed gaat.en de post heb je ook gehad lees ik,mooi.zullen vandeweek weer effe wat sturen he!nou wij hebben hier ook een drukke week want morgen is daan van Brenda jarig ,en daar gaan we morgen even naar toe,donderdag gaan we naar de toppers in de arena,vrijdag zijn papa en mama 40 jaar getrouwd en zaterdag hebben we de verjaardag van linsey van jannie en ronnie,en dan zondag is ons pap jarig dus een hele drukke maar wel gezellige week he! o ja en ik moest van senna vragen of je er een foto van jou in je geel pakje op wil zetten haha wil ze graag zien.nou mopke werk ze, probeer maar lekker wat tijd vrij te maken om te bakken en ik lees dat je de zon deze kant in stuurt,maar stuur dan ook wat warmte mee he want ik vind t maar koud hier dikke kus en love you xxxx

  • 18 Mei 2010 - 10:42

    Wendy:

    Hey ashley,

    Ik had gisteren al een berichtje gestuurd maar ik denk dat er iets mis is gegaan, want ik zie het niet staan.

    Nou nog een keer proberen dan maar. Je moet echt voorlopig niet echt in de zon gaan liggen, want dan komt het toch weer terug. Kunt het beter proberen met een uurtje en als je geen uitslag krijgt dan weer iets langer. ik heb het zelf ook en ga alleen in de ochtend in de zon en de rest onder de parasol. en meestal ben ik degene die het bruinst thuis komt.

    Maar ik snap wel dat je ervan baalt.
    Nou het gaat je zo te lezen goed af. Zijn we kei blij om en dat je het super naar je zin hebt.
    Nou probeer snel iets op te sturen. Maar ik ben nog steeds aan het wennen zo met je petekind erbij. Hij doet het goed en sinds een paar dagen doen we hem inbakere. Hij ligt nu zelfs zonder speen te slapen.

    Nou dikke xxx wendy

  • 18 Mei 2010 - 13:19

    Amy:

    heey meiss

    ik heb je gisteren nog op msn gehad maar wilde toch even nog een keertje reageren.

    zonneanergie ja waarom jij ook weer ?
    het zal ook eens niet zo zijn

    je bent al weeer een maand daar en hij lijkt net een week pas maar er is al bijna een maand voorbij
    en nu alleen nog wachten tot thom jou kant op komt.

    meisjee nog heel veel plezier en ik spreek je nog wel dikke kus Amy

  • 18 Mei 2010 - 20:15

    Yvonne:

    hee meisje. eindelijk kan ik weer reageren op je verhaaltje,zoals je wel weet hebben we een week niet meer allemaal op internet gekunnen, omdat de router kapot was maar gelukkig heeft Martijn een nieuwe aangesloten.
    gelukkig gaat het weer een beetje beter met je allergie en hoef je waarschijnlijk géén spuit te halen hahaha
    heb net je foto's op hyves gezien zijn echt superleuk allemaal, je kamer ziet er ook heel gezellig uit, zeker met al die foto's
    fijn dat het werk je zo goed afgaat en dan nog beloond worden met aplaus is helemaal te gek
    nou we horen weer snel van elkaar
    groetjes en een dikke kus
    van je schoonmoeder xxxxxxx

  • 18 Mei 2010 - 20:53

    Jorn:

    Ashley :D,

    Echt fijn om te horen dat alles goed met je gaat. Super dat je meteen al veel verantwoordelijkheid krijgt, maarja je moet het uiteindelijk ook zelf allemaal leren;).
    Ik ben benieuwd naar je buspraatje hoor, nog ongeveer 70 dagen kreeg ik van Wendy te horen.
    Heb echt veel zin om dadelijk die kant op te komen.

    Veel plezier en ik spreek je snel weer;)

    x

  • 19 Mei 2010 - 16:33

    Kees:

    merhaba ashley zo te lezen heb je daar in turkey alles onder controle met je werkzaamheden, had ook niets anders verwacht, nog een paar dagen dan is die vervelende allergie ook over dan is het weer lekker tijd om weer te gaan bakken in de zon als je afgewerkt bent. ik zou zeggen zet hem op en ik schrijf je vlug weer optum van je schoonvader

  • 19 Mei 2010 - 19:21

    Harrie:

    ha ashley
    lang niet gesproken
    zie je snel en misschien dat ik in de vakantie wel naar turkije kom.
    Dat zie ik dan wel met ons mam en henri of zo...
    nou spreek je snel
    xx harrie
    love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marmaris

Stage naar Marmaris!

Recente Reisverslagen:

22 Augustus 2010

een overhit Turkije

13 Juli 2010

Even snel een berichtje

18 Juni 2010

Eerste bezoek!

02 Juni 2010

Luchthaven

21 Mei 2010

Maand in Turkije
Ashley

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 19525

Voorgaande reizen:

24 April 2010 - 19 Oktober 2010

Marmaris

Landen bezocht: