Daar ben k - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu Daar ben k - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Ashley Volleman - WaarBenJij.nu

Daar ben k

Door: ashley

Blijf op de hoogte en volg Ashley

26 April 2010 | Turkije, Ankara

jaja her s dan een bercht van mj!
om te begnnen bj zaterdag nou lang utkjken was het dan zover...
edereen mee na de luchthaven vond het echt super fjn dat julle er allemaal bj waren!
nou om 11 uur het vlegtug n.
k heb een hele goede vlucht gehad n het vlegtug een lekker turks broodje met kaas gegeten want k had natuurljk nog nks door mjn keel gekregen.
om half 5 turkse tjd ben k aangekomen n dalaman.
bnnen 10 mnuten had k mjn koffers want het was nameljk utgestoven op de luchthaven!
toen k buten kwam stonden tjtske en jaap 2 collegas al op mj te wachten...
k ben toen meteen de transfer mee gaan doen en edereen bj de hotels afgezet natuurljk zelf ook mee naar bnnen want je moet je egen toch even laten zen.
Om 8 uur ben k naar mjn appartement gegaan mjn collegas en k ztten alle 4 op de onderste verdepng, k ben van alles voorzen! alleen s het nog een beetje kaal dus stuur allemaal gezellg fotos en kaartjes op dan kan k mjn kamer gaan behangen. we hebben ook een egen zwembad alleen zt er geen water n:(
savonds gezellg met het team wezen eten een heerljke pzza gegeten:)
Toen lekker naar mjn husje gegaan en mjn bed ngedoken en ja hoor snachts om 5 uur begon het het leek net een terorstsche aanslag maar het was gelukkg de moskee maar. de lud her 5x per dag.
gster ben k samen met het team de cty tour by nght mee gaan doen erg gezellg was dat en ja om 11 uur savonds moesten we dus nog avondeten en wat doe je dan.... natuurljk na de MAC:D
vandaag kantoordag gehad waar k nu dus ook zt ( nternet voor mjn laptop moet k nog halen)
Morgen ga k op excurse na efeze en woensdag ga k authentek turkje meedoen kortom k verveel me net!
Vanavond maar even boodschappen doen want heb nog geen eten of drnken n hus maar dat komt goed. nou dt was het wel weer voor vandaag ga zo lekker naar hus
tot het volgende bercht!

Xx ashley

• 26 April 2010 - 14:54

Kees:

Hoi meid, ik ben blij dat de eerste dagen goed zijn verlopen voor je dat is een fijn gevoel in ieder geval. dat inhuizen zal ook wel geen probleem worden hoor we zullen regelmatig wel een kaart sturen, nu de temperatuur nog wat omhoog dan kan er water in het zwembad gedaan worden kan je lekker een duik nemen als je thuis komt van een werkdag nou meid ik zou zeggen geniet er van, ik heb er alle vertrouwen in dikke kus en tot de volgende keer

• 26 April 2010 - 17:46

Opa En Oma:

Fijn te horen dat het goed gaat. Laat alles maar lekker over je heen komen en geniet ervan. xx Oma en Opa

• 26 April 2010 - 20:37

De Eetentjes Xx:

Heey lieverd wat fijn om te lezen heb natuurlijk al van jullie mam gehoord dat je haar aan de phone hebt gahad en dat je het zo goed hebt tuurlijk gan we aan de slag voor je wale of fame komt eraan zo soon as poschible honey ...geniet er lekker van moest je van yvet ook heel veel gr doen heb net van haar ook mailtje gahd en natuurlijk verteld over zaterdag ons avontuur om jou uit te zwaaien god wat zijn we trots op je en je vriend je hebt er een uit duizende mop en je schoonfamilie ook ..ooh en wat een knap petekind heb je zeg we hebben hem gisteren mogen bewonderen echt leuk en ja hoor hij plaste toch zo over z,n eigen bolleke heen ik zeg tegen wendy nou ja zeg heeft ie toch ook nog mooi iets van jeroen he ha ha ha nou moppie dikke knuffel en kus van ons hier love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx